Responsabilități:
- Colaborarea cu furnizorii, contractanții, clienții (menținerea intrărilor-ieșiri de bunuri și alte articole de inventar);
- Controlul și primirea la timp a documentelor primare privind serviciile, materialele, bunurile, verificarea rechizitelor documentare;
- Decontări cu persoanele responsabile;
- Primirea și prelucrarea documentelor primare;
- Întocmește și trimite foile de parcurs, reconciliază cantitățile de combustibil uzat;
- Introduce biletele de călătorie prelucrate în sistemul informatic;
- Asigură reflectarea la timp și fiabilă a cheltuielilor pentru serviciile auto și pentru combustibil și lubrifianți în contextul IF;
- Asigură emiterea cardurilor de combustibil, controlează utilizarea acestora;
- Analizarea și verificarea corectitudinii completării documentelor;
- Controlul primirii la timp a documentelor;
- Reflectarea documentelor în sistem 1C.
Cerințe:
- Studii superioare (contabilitate, finanțe, economie).
- Experiență în contabilitate cel puțin 1 an - constitue avantaj;
- Cunoștințe în contabilitate și legislație în domeniul contabilității;
- Cunoașterea programului și a competențelor de lucru în 1C;
- Abilitatea de a lucra în Microsoft Office;
- Cunoașterea limbilor rusă și română.
Oferim:
- Salariu oficiial pe card + mărire după 3 luni;
- Grafic 09:00-18:00, L-V, este posibil hibrid;
- Oficiu pe adresa str. Barbu Lăutaru 3.