Ne așteptăm ca solicitanții să aibă:
- Experiență profesională de cel puțin doi ani într-o organizație comercială care realiza vânzări reale;
- Învățământ economic superior (sau în domeniul matematic cu cursuri adăugătoare de contabilitate finalizate cu succes);
- Cunoșterea și aplicarea în practică a Standardelor Naționale De Contabilitate și a Codului Fiscal al Republicii Moldova;
- Abilități de lucru la nivelul unui utilizator încrezut în programele 1C 8.X, MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Cunoașterea fluentă a limbii de stat și a limbii ruse (în scris și oral);
- Dorință și capacitate de a-și îmbunătăți cunoștințele, aplicarea lor în practică cu beneficii pentru cauză;
- Abilitatea de a îndeplini în mod competent și în timp util sarcinile atribuite;
- Sârguință, precizie și acuratețe în cifre.
Va fi un plus dacă:
- Sunteți activ, prompt și energetic;
- Sunteți o persoană cu un nivel ridicat de autoorganizare, ce se străduiește să obțină ordine atât în fapte, cât și în gânduri.
Condiții de muncă:
- Program de lucru - 5/2, de la 9.00 la 18.00;
- Locație birou: 3 minute de mers pe jos de la Centrul Comercial Zorile;
- Echipă profesionistă și prietenoasă;
- Parcare corporativă la birou;
- Salarii stabile, a căror dimensiune este discutată individual cu candidații selectați cu succes.