Compania noastră este o organizație de creditare specializată și lucrează la construirea și extinderea rețelei de sucursale pentru a fi disponibilă clienților din Chișinău și din alte regiuni ale Moldovei, României, Bulgariei. Scopul principal este de a ajuta clienții într-un mod rapid în cazul unei situații financiare neprevăzute.
Responsabilități:
- Oferirea suportului clienților
- Vânzarea de servicii și bunuri ale companiei
- Evaluare si verificarea bunurilor gajate (aur, argint, tehnica digitală)
- Efectuarea tuturor operațiilor cu numerar (încasări, plăți), întocmirea documentației specifice
Cerințe față de candidat:
- Abilităţi de comunicare și negociere
- Cunoașterea limbilor română şi rusă
- Cunostințe PC
Oferim
- Munca în schimburi 5/2 - 7/7 - 6/3
- Bonuri de masă pe lângă salariu
- Reduceri la serviciile și produsele companiei
Așteptăm CV-ul tău la info@hrsolution.md.