Dacă ești o persoană organizată și responsabilă, dornică de a învăța lucruri noi și de a face vânzări active atunci te așteptăm în echipa noastră.
Cerinte:
- Deținerea cunoștințelor de utilizare a calculatorului;
- Experiența de lucrul cu clienții (ex: vânzare în magazine, operator Call Center sau e-commerce) ar constitui un avantaj;
- Îndrumarea clienților în vederea finalizării comenzilor și stabilirea întrevederilor;
- Orientare către client şi necesităţile acestuia;
- Abilităţi de comunicare profesională şi negociere cu clienţii;
- Cunoașterea fluentă ale limbilor română și rusă.
Beneficii:
- Mediu de activitate plăcut, echipă tânără şi dinamică
- Salariu motivant (parte fixă+procent din vânzări)
- Posibilități de dezvoltare a unei cariere într-o companie de success
- Loc de muncă în centrul capitalei
https://accesimobil.md/posturi-vacante
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul (însoţit în mod obligatoriu de o fotografie) la adresa electronică: hr@accesimobil.md cu specificarea postului pentru care aplică sau poți suna direct pe numărul de contact: +373 78888450.
Vă mulţumim.