Te așteptăm în echipa Citygrup pentru postul vacant de consultant imobiliar call center!
Responsabilitățile:
- Apelarea clienților și potențialilor clienți, oferind informații complete despre proprietățile disponibile și asistența în procesul de procurare sau vânzare;
- Gestionarea și actualizarea bazei de date a clienților, prelucrarea datelor;
- Asigurarea unui serviciu eficient de asistență pentru clienți.
Cerințe:
- Abilități de comunicare verbală și scrisă în limba română și rusă;
- Experiență anterioară în vânzări reprezintă un avantaj;
- Putere de convingere, limbaj coerent și dicție clară;
- Aptitudine de organizare, atenție la detalii și capacitatea de a soluționa probleme;
- Abilitatea de a lucra în echipă;
- Cunoștințe de operare PC (CRM etc.).
Noi oferim:
- Salariu fix + comision din vânzări;
- Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică;
- Posibilitatea de a dobândi experiența în domeniul imobiliar și de a învăța de la profesioniști;
- Instruire si dezvoltare personală (traininguri speciale de specialitate).
Dacă ești interesat de aceasta oportunitate de carieră, trimite CV-ul la poșta de email hr.citygrup@gmail.com.