Ce vei face:
- Vei identifica nevoile de comunicare ale clienților nostri și îi vei consilia în vederea alegerii soluției de comunicare potrivite;
- Vei promova și vei vinde serviciile și produsele companiei;
- Vei oferi consultanță în ceea ce privește utilizarea serviciilor și a produselor vândute și vei asigura menținerea unor relații pre și post – vânzare.
Ce căutăm:
- Experienţă de lucru în vânzări (ar constitui un avantaj);
- Bune abilităţi de comunicare;
- Cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă;
- Cunoaşterea calculatorului (MS Office).
Ce oferim:
- O experienţă unică de învăţare şi de dezvoltare profesională;
- Posibilităţi de creştere în carieră;
- Tichete de masă;
- Cursuri de formare profesională, team-buildinguri și experiența în una din cele mai mari companii de pe piață.
Aplică acum la adresa de e-mail: job1@hr-consulting.md
Detalii suplimentare: 069 638 007