Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
Orientare către client;
Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).