Compania se specializează în furnizarea de soluții complexe și personalizate în domeniul asigurărilor.
Responsabilităţi:
- Asigurarea înregistrării legale, obținerea licențelor necesare pentru operare și asigurarea infrastructurii necesare pentru funcționare;
- Elaborarea unei strategii eficiente de intrare pe piață, adaptată specificului locali, inclusiv stabilirea obiectivelor și alocarea resurselor necesare;
- Conducerea și motivarea personalului, asigurarea eficienței operaționale și îndeplinirea obiectivelor;
- Coordonarea relațiilor cu clienții companiei, păstrează relații pozitive și de succes între companie și clienți;
- Monitorizarea performanței și ajustarea strategiilor în funcție de feedback-ul pieței și de rezultatele obținute;
- Implementarea unui sistem de raportare financiară care să asigure transparența și conformitatea cu reglementările locale.
Cerințe:
- Diplomă de licență economie, finanțe, drept sau alt domeniu corespunzător;
- Experiență în industria asigurărilor, cu o evoluție în funcții de conducere;
- Cunoașterea fluentă a limbilor: engleză, română;
- Abilitatea de a gestiona schimbările și de a implementa noi procese și sisteme într-un mod eficient;
- Abilități de utilizare a calculatorului MS Office la nivel avansat.
Beneficii:
- Salariu negociabil cu o schemă de bonusuri bazată pe rezultate;
- Program de lucru flexibil;
- Libertate semnificativă de acțiune pentru a dezvolta compania în conformitate cu practicile socio-economice și de afaceri locale din Moldova;
- Oportunitatea de a conduce și dezvolta o afacere în creștere, cu potențial de extindere.
Cei interesați pot să trimită CV-ul la adresa de e-mail: tv90@search4staff.com. Pentru detalii: 060 422 844
Vor fi contactate doar persoanele selectate.