Reponsabilităţi
- Înregistrarea și efectuarea si in sistemul Băncii a operațiunilor de casa:
- Verificarea mijloacelor bănești din ATM/ genți sigilate;
- Procesarea numerarului (verificarea / numărare /trierea automată a numerarului prin intermediul echipamentelor de procesat bancnote);
- Monitorizarea și gestionarea numerarului in casa;
- Completarea documentelor, registrelor, rapoartelor de casa.
Cerinţe
- Studii medii;
- Cunoștințe PC;
- Experiență de lucru cu moneda națională și valuta străină;
- Responsabilitate, atenție la detalii;
- Orientarea spre rezultat si ciliate, operativitate in lucru;
- Persoană organizată, flexibilă, capabilă să studieze;
- Abilități de a lucra individual si in echipă.
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul.
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal.