Cerințe:
- Cunoașterea PC, MS Excel;
- Cunoașterea limbilor română și rusă;
- Responsabilitate, abilități de comunicare, atenție la detalii;
- Experiența cu lucrul banilor este un avantaj dar nu este obligatorie.
Responsabilități:
- Încasarea plăților de la clienți;
- Înregistrarea operațiunilor de achitare cu numerar și cu cardul bancar;
- Înregistrarea, evidența și gestiunea documentelor primare;
- Procesarea și controlul facturilor fiscale.
Condiții de muncă:
- Angajare oficială;
- Salariul de la 10000 Lei Net, cu posibilitate de crestere in timp.
- Instruire, oportunitatea de dezvoltare și creștere;
- Oficiu și locul de munca amplasat în or. Chișinău, str. Mesterul Manole 6/1;
- Program de lucru: Luni-Vineri de la 09.00 pînă la 18.00, peste o simbata 09.00 pînă la 14.00.
Pentru detalii suplimentare și daca manifestați interes pentru acest job, aplicați chiar acum sau trimiteți CV-ul dvs.