Cerințele postului:
- Experiența anterioară în curățenie sau menaj este necesară.
- Atenție sporită la detalii și abordare proactivă în menținerea curățeniei.
- Capacitatea de a urma instrucțiunile și de a respecta regulile de siguranță.
- Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra bine în echipă.
- Atitudine pozitivă și dorință de învățare și adaptare.
- Acuratete si responsabilitate.
Responsabilitățile postului:
- Are atitudine politicoasă şi profesională faţă de colegi și oaspeții hotelului.
- Lucrează conform orarului de muncă purtând uniformă curată, aranjată şi având aspectul exterior în ordine. Poartă ecusonul.
- Este responsabil pentru ordinea în încăperile clădirii Companiei.
- Suplineşte depozitele şi cărucioarele cu materiale necesare pentru a indeplini munca.
- Păstreaza bunurile companiei fără a fi sustrase.
- Înregistrează deficienţele menţionate în încăperile pentru care poartă răspundere, informează la timp şi conform cerinţelor conducerea departamentului despre acestea.
- Îndeplineşte lucrări conform planului de curăţenie generală şi instrucţiunilor aferente şi standardelor existente.
Oferim:
- Salariu în funcție de experiență
- Instruire în conformitate cu cerințele brandului Accor
- Oportunități de dezvoltare
- Mediu dinamic și profesionist de muncă
- Beneficii sociale
- Transport de serviciu la necesitate
Expediați CV-ul, o scrisoare de intenție maximum 1 pagină, recomandări la adresa de email ibishotel@satulgerman.md pînă pe data de 21 februarie 2025, ora 18:00.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Pentru precizări puteți contacta numărul 061000818 în zilele de muncă între 14:00-16:00.