Beneficii care le oferim:
- Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
- Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
- Oficiul exact în centrul Chișinăului;
- Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
- Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
- Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
- Salariu fix + alte avantaje financiare;
- Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30-17:30).
Responsabilităţi:
- Efectuează analiza cerințelor business elaborate de catre subdiviziunile băncii în vederea definirii specificaţiilor functionale pentru construirea efecientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerintelor prin intilniri cu subidiviziunile solicitante, precum si in baza analizei documentatiei legislative si tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
- Contribuie la detalierea cerințelor business si redactarea acestora impreuna cu echipa de dezvoltatori in vederea validarii specificatiilor functional-tehnice;
- Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor,
- Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;
- Oferă suport clientului intern/subidiviziunea băncii pentru pregătirea si comunicarea modificării prin activitatea de «Change Management»;
- Asigură urmărirea post implementăre a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție in scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.
Cerinţe:
- Studii superioare in domeniul economic sau tehnologii informationale;
- Experiența de minim 2 ani in domeniul bancar;
- Cunostinte privind sistemele de gestiune a bazelor de date, va reprezenta un avantaj;
- Cunoaşterea limbilor română şi engleză.
Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md.