Suntem în căutarea unei persoane cu bune abilități de analiză și sinteză, atentă la detalii și organizată, pentru a se alătura echipei de Audit la sediul nostru din Chișinău.
Principalele tale misiuni vor fi:
- Analiza, monitorizarea și realizarea rapoartelor specifice pentru a detecta incoerențele în fluxul de mărfuri sau fluxul financiar;
- Efectuarea controalelor pentru a verifica aplicarea corectă a procedurilor, creare de alerte;
- Extragerea informațiilor din diferite surse de date și identificarea incoerențelor dintre acestea;
- Colectarea și sintetizarea datelor preliminare în vederea elaborării rapoartelor specifice;
- Crearea de dosare cu analizele și constatările de audit.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
- Studii superioare încheiate în domeniul economic;
- Experiență anterioară într-un domeniu similar/relevant (minim 3 ani);
- Cunoștințe foarte bune de limbă Franceză (nivel B2); iar cunoștințele de limba Engleză vor constinui avantaj;
- Abilități bune de utilizare a pachetului Microsoft Office, în special Excel (funcțiile de bază If, Sum, Vlookup, tabele pivot, etc);
- Spirit analitic și gândire logică, pasiune pentru cifre și ambiție de dezvoltare, creștere și învățare în sfera auditului.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Tichete de masă; alte bonusuri financiare si non financiare, în funcție de vechime;
- Training inițial și coaching periodic, adaptat specificului activității desfășurate;
- Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și multiculturală;
- Posibilitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
- Activități de well-being, concursuri și diferite competiții în cadrul proiectelor de HR.