LUKOIL Accounting and Finance Europe (LAFE) a fost înființată în august 2012 pentru a presta servicii de contabilitate entităților din cadrul grupului LUKOIL din afara Federației Ruse. Oficiul nostru principal se află în Praga, Republica Cehă, cu filiale în Moldova, Bulgaria, Elveția, Baku.
Dezvoltăm activ proiectele noastre locale si internaționale, suntem în căutarea unui coleg în echipa HR & Office management pentru sucursala din Moldova. În acest rol ne vei ajuta cu administrarea biroului din Chișinău și gestionarea funcțiilor HR. Te invităm să faci parte din echipa noastră, vezi mai jos care sunt cerințele principale:
Cerințele companiei:
- Studii superioare (finisate sau în curs)
- Posibil fără experiență
- Cunoștințe bune de operare PC (MS Office)
- Abilități de comunicare,
- Atitudine pro-activă, responsabilitate
- Limba română - maternă sau fluent. Limba rusă sau limba engleză la un nivel bun de comunicare (de la B2)
Activități-cheie:
- Organizarea activității biroului, aprovizionarea cu cele necesare pentru buna funcționare, interacțiunea cu furnizorii
- Coordonarea deplasărilor de serviciu
- Asistență serviciul resurse umane, inclusiv, dar nu doar: recrutarea, organizarea procesului onboarding pentru noi angajați, gestionarea documentației (tabele pontaj, concedii, alte acte HR) participare la organizarea evenimentelor corporative, etc.
- Suport pentru echipa de conducere în diverse sarcini și proiecte la necesitate
Ce oferim:
- Experiență de lucru într-o companie internaională
- Beneficii corporative: tichete de masă, bonus cu ocazia zilei de naștere
- Program de lucru – de luni până vineri 09.00–18.00 (sau 08.00–17.00 la alegere). Pauza de masă 45 de min, vineri zi scurtă cu 1 oră 15 min.
Dacă crezi că această oportunitate este potrivită pentru tine, expedieză CV-ul tău la adresa e-mail: reception.moldova@eu.lukoil.com.
Candidații selectați vor fi contactați pentru un interviu.
Îți mulțumim pentru inters față de oportunitatea noastră de carieră!