Responsabilitățile principale:
- menținerea bazei de clienți existente;
- preluarea și redirecționarea apelurilor de intrare;
- primirea, înregistrarea și repartizarea corespondenței de intrare și de ieșire;
- întocmirea documentelor interne, inclusiv ordine și dispoziții, asigurarea înregistrării, evidenței și predării la timp a documentelor către conducere și executanți;
- organizarea ședințelor și întâlnirilor de afaceri, întâmpinarea vizitatorilor;
- utilizarea echipamentelor de birou: scanner, copiator;
- Postări pe Facebook.
Studii, competențe, abilități:
- studii superioare;
- cunoașterea limbilor româna, rusa (engleza-avantaj)
- cunoașterea MS Office (Word, Excel);
- capacitate de a rezolva mai multe sarcini în același timp;
- cunoașterea etichetei în afaceri;
- calități personale: atenție, responsabilitate, conștiinciozitate, punctualitate, flexibilitate.
Capacități personale:
- creativitate;
- comunicabilitate;
- spirit de inițiativă;
- încredere în sine;
- capacitate sporită de muncă;
- orientare către rezultate.
Oferim:
- Salariu oficial, competitiv și motivant;
- Pachet social;
- Posibilitatea de dezvoltare personală și profesională;
- Stil de conducere democratic.
Selectarea candidaților este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poșta electronică: hr@avpro.md.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați.