Asistent manager in departamentul de brokeraj vamal

Societe Generale de Surveillance SA

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare în comerț internațional, logistică, economie sau domenii conexe;
  • Experiență anterioară într-o poziție similar minim un an, de preferat în brokeraj vamal sau logistică;
  • Cunoaşterea la nivel avansat a limbilor română, engleza si rusă;
  • Cunostinte si experienta de utilizare a computerului si diferitor programe în MS Office;
  • Abilitati de comunicare: flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei;
  • Capacităţi de analiză şi sinteză, spirit de iniţiativă;
  • Resposabilitate, acurateţe, punctualitate, severitate;
  • Abilităţi de lucru în echipă.

Va prezenta un avantaj:

  • cunosterea transportatorilor și brokerilor majori, expeditorilor de marfă, exportatorilor
  • cunoașterea legislației vamale, sistemelor de procesare vamală și instrumentelor de gestionare a documentelor;
  • experiență de comunicare cu autoritățile vamale și la punctele de trecere;
  • disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu;

Oferta Companiei:

  • Angajare oficială în conformitate cu prevederile Codului Muncii al RM;
  • Salariu motivant, inclusiv și bonusuri de performanță;
  • Posibilitate de creștere profesională;
  • Loc de muncă modern în centrul orașului;
  • Pachet social complet;
  • Echipă tînără și dinamică.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa electronică: sgs.moldova@sgs.com, indicînd în subiectul scrisorii postul la care aplică.
www.sgs.com

E-mail: sgs.moldova@sgs.com

Societe Generale de Surveillance SA
Adresa
Chișinău
Studii
Universitate
Experienta de munca
De la 1 an
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului