În acest rol, vei avea următoarele sarcini:
- Recepționarea, prelucrarea și repartizarea informației în scopul eficientizării activității Direcției;
- Contribuirea la organizarea ședințelor Comitetului de Conducere;
- Asigurarea unei comunicări eficiente între subdiviziunile Băncii, organele de conducere (Comitetul de Conducere și Consiliul) și regulatori;
- Contribui la menținerea standardelor înalte de etică corporativă și aliniere la valorile Băncii.
Competențe și abilități care te fac potrivit/potrivită pentru această funcție:
- Experiență și abilități practice în organizarea ședințelor în instituții publice sau private, preferabil în cadrul instituțiilor financiare/de supraveghere, instanțe judecătorești;
- Capacitate de a gestiona procesul de luare a deciziilor cap-coadă;
- Responsabilitate, punctualitate, atenție excepțională la detalii, capacitate de a gestiona volume mari de informație, capacitate de multitasking, capacitate de analiză;
- Capacitate de a lucra sub presiunea specifică industriei și în termeni-limită restrânși;
- Cunoștințe de utilizare a MS Outlook, MS Word, Adobe Pro, flexibilitate în asimilarea soft-urilor noi;
- Cunoașterea principiilor eticii de comunicare electronică în afaceri.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc.;
- Tichete de masă;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Flexibilitate de a lucra hibrid;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Ne vom bucura să facem echipă comună!
Expediază CV-ul și portofoliu la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
* Vor fi contactate la interviu doar persoanele selectate.