Descrierea postului:
- Întocmirea, organizarea, monitorizarea agendei de lucru a Managerului;
- Asigurarea procesului de circulație a corespondenței;
- Organizarea ședințelor, negocierilor de afaceri și a recepțiilor;
- Întocmirea proceselor verbale la intalnirile/sedintele de lucru;
- Coordonarea apelurilor telefonice;
- Menținerea înregistrărilor conform procedurilor interne aprobate.
Cerinţele faţă de candidat/ă:
- Studii superioare;
- Experienţă în domeniu minim 1 an;
- Cunoaşterea limbilor: română, rusă, engleza;
- Cunoştinţe de operare în Excel, Word, Outlook;
- Abilităţi de comunicare;
- Capacitatea de autoorganizare;
- Cunoașterea etichetei în sfera afacerilor.
Oferim:
- condiţii favorabile de muncă într-o companie cu renume şi tradiţii;
- salariu motivant;
- investiţii în dezvoltarea profesională;
- creştere în carieră.
Selectarea va fi făcută în bază analizei CV-urilor, transmise email: s.personal@franzeluta.md.
Doar candidaţii/tele preselectaţi/te vor fi invitați/te pentru interviu.