Cerințe:
- Studii superioare economice în domeniul finanțelor/contabilității;
- Experiență în domeniul de planificare, evidenței contabile și fiscale, cât și analiza financiar-contabilă în cadrul întreprinderii;
- Cunoștințe excelente de operare PC, 1c, Office, Excel (formule complexe, tabele pivot de rezumare, grafice, diagrame, etc.)
- Abilități de analiză și sinteză;
- Abilități de planificare și implementare a planurilor de dezvoltare;
- Persoană onestă, motivată, perseverentă, orientată spre performanță și rezultat;
- Grad înalt de responsabilitate și confidențialitate;
- Cunoașterea la perfecție a limbilor română și rusă ( engleza - un avantaj).
Obligațiuni:
- Analiza economico-financiară a companiei;
- Monitorizarea și actualizarea informației în cadrul bugetelor aprobate, legate de vânzări și livrări, etc.;
- Urmărirea Legislației și a regulamentelor interne cât și implementarea modificărilor în limita competențelor;
- Elaborarea de business-planuri, planuri de lucru, etc.;
- Întocmirea calculațiilor, devizelor, cheltuielilor, calcularea indicatorilor economici, etc.;
- Asigurarea evidenței și păstrării documentelor conform regulamentelor interne;
- Analiza sinecostului producției și a serviciilor.
Compania oferă:
- salariu motivant;
- Angajare oficială (asigurare medicală, stagiu de muncă, asigurare socială);
- program de munca: Luni-Vineri de la 8:00 pin la 17:00 (pauză de masă 1 oră);
- Colectiv prietenos si atmosfera placuta la locul de munca;
- Nivelul de salarizare se discută cu candidatul la interviu.
Te așteptăm cu drag în echipa noastră
Rugăm să expediați CV cu foto la adresa de email:
(cu indicare obligatorie a postului) la adresa: hr@vitafor.md.