Ajutor contabil

OK Credit

Responsabilități:

  • întocmirea documentației primare (referitor la venituri, cheltuieli, bancă etc.);
  • efectuarea decontărilor reciproce cu clienții (urmărirea datoriei debitoare);
  • cunoștințe bune de operare PC, cunoașterea programului 1C este binevenită.

Cerințe față de candidați:

  • studii în domeniul contabilității;
  • bune abilități de comunicare;
  • cunoașterea la perfecție a limbilor română și rusă;
  • cunoștințe de operare PC, de navigare pe Internet;
  • experiența într-un post similar este binevenită;

Condiții de lucru:

  • salariu motivant (salariul inițial va fi stabilit în baza rezultatelor interviului);
  • program de lucru full time la birou (9.00-18.00, de luni pînă vineri);
  • angajare oficială în cîmpul muncii și pachet social în conformitate cu legislația RM;
  • un colectiv tînăr și unit.

E-mail:
hr@ok-credit.md 

OK Credit
Adresa
Chișinău
Studii
Colegiu
Experienta de munca
Posibil fără experiență
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului