Responsabilități de bază:
- Agentul negociază contractele și răspunde pentru executarea corectă a contractelor și acordurilor încheiate cu clienții din portofoliu;
- Răspunde de întocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale);
- Urmărește atragerea permanentă de noi clienți;
- Urmărește realizarea planului de vânzări lunar și anual stabilit;
- Stabilește și dezvoltă o relații profesionale cu clienții companiei;
- Acordă asistență tehnică și comercială clienților și potențialilor clienți;
Cerințe principale:
- Spirit de echipă, atitudine pozitivă;
- Abilități de comunicare, responsabilitate, dinamism, aspect fizic prezentabil;
- Orientare spre rezultat, dorință de a influiența asupra nivelului remunerării;
- Utilizator PC (nivel mediu);
- Lucru în echipă;
- Automobil personal.
Noi oferim:
- Program de lucru: full time;
- Salariu motivant (KPI + % din îndeplinirea planului de vânzări);
- Posibilitatea de a avansa în carieră:
- Angajare oficială + Pachet social (impozitele achitate de către companie);
- O ambianță plăcută.
Grafic: Luni-Vineri (08:00-17:00)
Vă rugăm să indicați postul dorit și să transmiteți CV-urile pe e-mail: ter.center.servidar@gmail.com. Tel.de contact: 068379191
Ulterior persoanele selectate vor fi invitate pentru interviu.