Calități apreciate:
- Dorința de dezvoltare continuă, atât profesională cât și personală;
- Onestitate;
- Determinarea de a avea success, dar și de a depune efort în a-l obține;
- Bune abilități de:
- planificare,
- organizare,
- comunicare,
- socializare
- prezentare;
- Experiența anterioară în vânzări reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie.
- Și cel mai important ATITUDINE (atitudinea este mult mai importantă decît competențele).
Ce vei face:
- Prospectarea continuă a pieței;
- Identificarea şi dezvoltarea proiectelor;
- Organizarea timpului și planificarea activităților pentru realizarea obiectivelor;
- Promovarea proprietăților și identificarea celui mai potrivit Client;
- Crearea, dezvoltarea și administrarea portofoliului de Clienți (CRM)
- Asistarea Clienților la toate etapele procesului de tranzacționare imobiliară;
- Păstrarea legăturii și crearea relațiilor reciproc avantajoase cu Clienții din portofoliu;
Beneficiile pe care le ai în echipa noastră:
- Posibilitatea de a încasa venituri considerabile, mai mari decît la un job cu salariu fix, direct proporționale cu determinarea și munca depusă.
- Oportunitatea de a avea propriul tău business într-un mediu sigur, testat, plin de oportunități și asigurat cu instrumentele necesare ascensiunii tale.
- Programe de educație: Training-uri special create si perfecționate pentru dezvoltarea ta personală si profesională, livrate atât live, cât și pe platforma on-line de e-learning, disponibilă în permanență pentru o educație constantă, oferite atât de traineri ai Academiei RE/MAX cât și de traineri internaționali.
- Echipă puternică mereu gata să ofere tot suportul, mentoratul, îndrumarea, necesare, atât la începutul carierei, cât și pe tot parcursul acesteia.
În RE/MAX ești în propria afacere, dar nu de unul singur!