Cerințe:
- studii superioare sau medii;
- cunoasterea limbilor romana si rusa;
- experienta de lucru pe o pozitie similara de minim 1 an;
- abilitati excelente de comunicare si relationare interpersonala;
- responsabilitate, sarguinta, punctualitate si acuratete;
- program de munca deplin;
- fire activa, pozitiva si cu inițiativa;
- orientat spre atingerea scopurilor si sarcinilor stabilite;
- operare PC: Word, Excel, Internet;
- permis de conducere cat. B, experienta de conducere de minim 1 an.
Responsabilități:
- verificarea aranjarii produselor pe raft conform conceptului de expunere si aranjare ale produselor;
- verificarea termenelor de valabilitate ale produselor;
- verificarea existenței etichetelor de pret la raft pentru fiecare produs;
- urmarirea stockurilor optime de produse;
- aprovizionarea permanenta a rafturilor cu produse, evitand situatiile “fara stock sau suprastock”.
Oferim:
- salariu: 13 000 MDL (net) + bonus performanta;
- pachet social;
- training-uri profesionale, deplasari;
- oportunitati de crestere profesionala;
- mediu excelent de lucru intr-o echipa dinamica de profesionisti.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu poza la adresa de e-mail hr@pharmony.md.
Numai CV-le cu poza aplicantului vor fi examinate, iar persoanele selectate vor fi contactate.