Dacă ești o persoană organizată și responsabilă, dornică de a învăța lucruri noi și de a comunica eficient în vânzări atunci ești așteptat în echipa noastră.
Responsabilitati:
- Managementul vanzarilor catre clienti (rezervari bilete de avion, trimiteri oferte de pret catre clienti, suport post vanzare etc.)
- Asistenta clienti (prin call center, online si in sediul agentiei)
- Procesarea solicitarilor clientilor;
Cerințe:
Candidatul de succes ar trebui să aibă:
- dorinta de face parte dintr-un colectiv tanar, dinamic si o companie in plina dezvoltare
- atitudine profesionala la telefon (“zambet” in voce, calm sub presiune, empatie si atitudine pro-activa)
- experienta anterioara in ticketing (minim 2 ani)
- responsabilitate, maturitate si energie pozitiva
- cunostinte medii de limba engleza
Pentru mai multe informații, vă rugăm să sunați la: +373 60120808, Elena.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul (însoţit în mod obligatoriu de o fotografie) la adresa electronică: hr@linkair.md cu specificarea postului pentru care aplică.