Dacă ești dinamic, comunicabil, orientat către dezvoltare profesională și vrei să obții venituri mari și o carieră de succes în imobiliare, atunci această poziție este perfectă pentru TINE!
Îți oferim:
- Tranzactii garantate din prima lună de lucru!
- Venituri generoase din comisioane
- Birou modern in cel mai luxos Business Centru al capitalei
- Instruirea personalizata și integrare în activitatea imobiliară
- Posibilitatea de a gestiona personal programul de lucru
- Telefon de serviciu și gadgeturi pentru activitate
- Angajament pe termen lung
Cerințele noastre față de candidat:
- Experiența anterioară în vînzări
- Abilități excelente de comunicare și negociere
- Orientare către rezultate și insistență
- Dorința de a învăța
- Automobil propriu
- Cunoștințe de operare a PC
- Experiența în domeniul real estate constituie un avantaj dar nu este obligatorie
Responsabilități:
- Prezentarea proprietăților din portofoliul companiei și completarea acestuia cu noi proprietați
- Introducerea informației în CRM-ul companiei
- Prelucrarea solicitărilor de cumpărare a imobilelor
- Identificarea proprietatilor și negocierea contractelor de prestare servicii cu vînzătorii
- Asistarea clienților în procesul tranzacției imobiliare
Dacă vrei o schimbare, așteptăm CV-ul tău la adresa hr@remark.md sau contactează-ne la numărul: 0788 70 888.