Ai experiență în vânzări și ești pregătit să cucerești domeniul imboiliar? Astăzi ne mărim echipa și avem nevoie de TINE!
Îți oferim:
- Tranzacții garantate din prima lună de lucru!
- Venituri generoase din comisioane
- Birou modern in cel mai luxos Business Centru al capitalei
- Instruirea personalizata și integrare în activitatea imobiliară
- Posibilitatea de a gestiona personal programul de lucru
- Telefon de serviciu și gadgeturi pentru activitate
- Angajament pe termen lung
Cerințele noastre față de candidat:
- Experiența anterioară în vînzări
- Abilități excelente de comunicare și negociere
- Orientare către rezultate și insistență
- Dorința de a învăța
- Automobil propriu
- Cunoștințe de operare a PC
- Experiența în domeniul real estate constituie un avantaj dar nu este obligatorie
Responsabilități:
- Crearea unui portofoliu cu proprietăți imobiliare
- Negocierea contractelor de prestare servicii cu vînzătorii
- Prezentarea proprietăților din portofoliul companiei
- Prelucrarea solicitărilor de cumpărare a imobilelor
- Introducerea informației în CRM-ul companiei
- Asistarea clienților în procesul de tranzacționare
Aplică aici pe platformă cu un CV sau expediază-l la e-mail: hr@remark.md.
Pentru operativitatea procesului sau pentru confirmarea condițiilor de colaborarea ne poți apela la numărul de tel. +373 788 70 888.