Noi oferim:
- salariu 5 mii lei + % din vinzari (din primele luni este posibil 6-8 mii lei, in dependenta de rezultate),
- combustibil si amortizarea automobilului propriu 0,25 lei/km,
- un colectiv tinar si prietenos,
- orarul de munca: 09.00-18.00 (luni-vineri),
- instruire profesionala.
Responsabilitatile de baza:
- sa extindeți baza de Clienți și sa-i convingeți să folosească produsele și serviciile noastre,
- sa deserviți Clienții companiei și ajutați-i să găsească un produs potrivit pentru ei,
- sa dezvoltati relația cu Clienții (up-sales, cross-sales),
- sa vizitați în mod regulat toți Clienții și sa efectuati rapoarte zilnice,
- sa cresteti volumul vânzărilor.
Cerinte fata de candidat:
- capacitatea de a construi relatii reciproc avantajoase cu Clientii Companiei,
- posedarea automobilului propriu si utilizarea in scopuri de serviciu,
- cunoașterea limbilor română și rusă,
- cel puțin 1-2 ani de experiență în domeniul vânzărilor.
Trimiteti CV-ul DVS pe e-mail: hr@officeshop.md
Sunati: +373 601 400 94