Cerințe:
- Studii superioare sau medii speciale;
- Experiența de muncă în domeniul achizițiilor sau vînzărilor va constitui un avantaj la selectarea candidatului;
- Abilități de comunicare și negociere;
- Flexibil, ordonat și disciplinat;
- Rezistent la stres;
- Program de muncă în funcție de activitățile necesare;
- Cunoașterea limbii română și rusă;
- Posedarea programelor MS Office (Word, Excel);
- Spirit de echipă și bune abilități de comunicare;
- Deținător permis de conducere cat. B.
Atribuțiile postului:
- Identificarea pontențialilor clienți ai companiei în vederea atingerii obiectivelor de achiziții;
- Analiza ofertelor comerciale, participarea la negocieri comerciale cu furnizorii;
- Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
- Îndeplinirea în terminii stabiliți a comenzilor de achiziție;
- Evidența documentației aferente achizițiilor.
Oferim
- Lucru într-o companie stabilă și în permanentă dezvoltare;
- Salariu competitiv + % KPI în dependență de obiectivele realizate;
- Pachet social asigurat;
- Tichete de masă;
- Telefon de serviciu;
- Transport.
Programul de lucru: Ln - Vn (8:00-17:00)
Candidații interesați de dezvoltarea profesională în cadrul companiei noastre, Vă rugăm să trimiteți CV-ul cu marca "AGENT DE APROVIZIONARE” la e-mai: r.filip@cda-md.com sau contactați la telefonul: 079 705 742.