Administrator magazin / Администратор магазина

Pegas

Vino alături de noi într-o echipă profesionistă, dinamică și unită care zilnic muncește cu dragoste pentru clienții noștri.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare in economie, comerț, administrare;
  • Experiența anterioară de cel puțin 2 ani în comert;
  • Utilizator încrezut PC - MS Office (Execl, Word);
  • Abilități de comunicare și relaționare interpersonală;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă.

Responsabilitățile postului:

  • Gestionarea lucrului in magazin în conformitate cu standardele Companiei, pentru a asigura un nivel maxim de calitate a deservirii
  • Plasarea comenzilor de marfă pentru magazin către furnizori
  • Monitorizarea receptiilor si retururilor de marfa
  • Verificarea zilnica a expunerii marfii pe rafturi si coordonarea echipei din subordine in vederea completarii rafturilor din spatiul comercial
  • Verificarea zilnica a etichetarii corecte a marfii si expunerea conform regulilor si procedurilor de aranjare a marfii
  • Monitorizarea procesului de muncă a angajaților

Oferta noastră:

  • Program de lucru 40 ore/săptămâna: luni-sambata;
  • Salariul achitat în termen, parte fixa si KPI pentru rezultate lunare
  • Posibilitati de avansare în carieră și obținerea unei bune experiențe;
  • Prânz gratuit;
  • Locatie: Magazin Pegas, str. Puskin, 22

Nu ezita să ne contactezi la nr de telefon +373 60003902 sau trimite CV-ul la adresa hr@pegas.md, iar noi cu drag îți vom da mai multe detalii și îți vom spune Bun Venit în echipa noastră!!!

E-mail: hr@pegas.md
+373 60003902

Pegas
Adresa
Chișinău, Сentru, str. Puskin 22
Studii
Universitate
Experienta de munca
De la 2 ani
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului