Misiunea rolului de Administrator Aplicații este de a asigura funcționarea stabilă, sigură și performantă a aplicațiilor într-un mediu de producție, contribuind la optimizarea și securitatea sistemelor IT maib.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
- Minim 4 ani în gestionarea aplicațiilor, suport software sau integrare de sistem;
- Experiență cu sistemele de monitorizare și diagnosticare;
- Experiență în configurarea, optimizarea și gestionarea IIS;
- Înțelegerea integrării aplicațiilor ASP.NET cu IIS;
- Cunoașterea principiilor de securitate și certificare în contextul IIS;
- Experiență în utilizarea instrumentelor de monitorizare și optimizare a performanței;
- Abilitatea de a instala, configura și gestiona serverele de aplicații;
- Experiență în lucru cu baze de date și SQL;
- Înțelegerea principiilor protocoalelor rețelei și arhitecturii client-server;
- Experiență cu sistemele de control al versiunilor, cum ar fi Git;
- Cunoașterea de bază a DevOps (experiență cu platformele cloud precum AWS, Azure sau Google Cloud).
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
- Asigurarea funcționării fiabile și eficiente a aplicațiilor într-un mediu de producție;
- Rezolvarea incidentelor legate de aplicații și depanare;
- Colaborarea cu echipele de dezvoltare pentru a asigura calitatea și stabilitatea aplicațiilor;
- Monitorizarea și optimizarea performanței aplicației;
- Menținerea documentației actualizate de gestionare a aplicațiilor;
- Gestionarea și monitorizarea serverelor de aplicații (IIS, JBoss, Tomcat) pentru a asigura o disponibilitate ridicată și o performanță bună;
- Lucrând cu echipele de dezvoltare pentru a optimiza și implementa aplicații pe serverele specificate;
- Elaborarea și implementarea standardelor și procedurilor pentru a asigura securitatea serverelor de aplicații.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
- Tichete de masă;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Flexibilitate de a lucra hibrid;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuilding-uri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.